Häädemeeste Keskkoolis on IT-õpe järjest populaarsemaks muutunud. Alates 2020/21 õppeaastast õpetatakse III kooliastme valikainena praktilist matemaatikat ja informaatikat. Alates 2019. õppeaastast on võimalik õppida programmeerimist ka keskkooli valikainena.

Mängu autor, Romek Hanson, soovib Häädemeeste Keskkoolist mängu loomisega anda võimaluse Häädemeeste Keskkooliga tutvumiseks praegustele Häädemeeste Keskkooli õpilastele, kes on kaua distantsõppel olnud ning uudistajatele, kes alles valivad kuhu kooli õppima minna.


Allikas: Romek Hansoni praktiline töö.


Allikas: Romek Hansoni praktiline töö.

MÄNGU ALLA LAADIMINE

Laadi alla arvutisse programm Unity.
Mäng asub siin.
Kui mäng on alla laetud, ilmub see Downloads kausta.
Ava fail topeltklõpsuga ning kopeerige või tõmmake seal sees olev kaust (nimega “HDMKK”) omale sobilikku kohta.
Mängimiseks avage “HDMKK” kausta seest “HDMKK.exe” fail.